Ремонт AirPods
Ремонт AirPods: поширені проблеми
Заміна навушників і боксу для зарядки AirPods
Одне з найбільших розчарувань – ви втратили один з навушників чи зарядний бокс. Або, можливо, сталося щось інше, явно не сумісне з нормальною експлуатацією виробу. Сервісний центр «А-Сервіс» зможе запропонувати вам варіант відновлення комплектності.
Вартість одного навушника AirPods 2 - Дзвоніть
Вартість боксу для зарядки – Дзвоніть
В AirPods спотворений звук
Це найчастіша проблема, з якою звертаються до сервісного центру користувачі. Ознаки проблеми:
- ще недавно кристально чистий звук стає глухим;
- один навушник працює тихіше за інший;
- один з AirPods поскрипує;
- чути сторонні шуми.
Для наших гостей є гарна новина: в більшості випадків така проблема пов'язана із забрудненням навушників сіркою та іншими дрібними частинками. Її можна розв’язати в умовах сервісного центру. Професійне чищення від сірки виконується протягом однієї-двох годин із використанням спеціальних розчинів та спеціального устаткування. Після цього звук навушників буде таким же чистим, як у перший день після їх придбання (звичайно, якщо проблема пов'язана саме з цим). Зверніть увагу: фахівці нашого сервісного центру настійно НЕ рекомендують намагатися виконувати чистку самостійно. По-перше, проблема може полягати зовсім не в забрудненні, чи це так – можна зрозуміти лише після діагностики в сервісному центрі. По-друге, і це головне, самостійною спробою почистити навушники можна загнати сірку всередину конструкції, що унеможливить ремонт AirPods навіть в умовах авторизованого сервісного центру.
Вартість чищення від сірки - Дзвоніть.
У деяких випадках проблема спотворення звуку може бути пов'язана з іншими чинниками, крім забруднення. Після діагностики наші фахівці зможуть запропонувати варіанти її розв’язання.
AirPods розряджають кейс для зарядки
Ви поставили навушники на зарядку в футляр, а натомість розряджається сам кейс? Тепер його вистачає всього на дві-три години замість 25–30 днів без підзарядки? З досвіду наших фахівців, це зазвичай відбувається, коли один з навушників перебуває в короткому замиканні. Швидше за все, знадобиться заміна навушника, що вийшов з ладу, після чого все повернеться до норми.
Футляр для зарядки перестав заряджатися
Це досить нестандартна ситуація, але й таке може зрідка статися. У цьому випадку знадобиться заміна кейса, яку ми Вам і запропонуємо.
Не заряджаються навушники
Якщо бокс для зарядки не розряджений повністю, то, як правило, проблема пов'язана з одним із навушників. Ремонт AirPods у такому разі недоцільний, а от заміна навушника, який вийшов з ладу, вирішить проблему.
Навушники розряджаються занадто швидко
У нормі AirPods мають забезпечувати близько чотирьох-п’яти годин постійного звуку в режимі прослуховування музики або близько трьох годин розмови. Якщо ж заряду навушника вистачає лише на годину, це привід задуматися про заміну, платну чи безкоштовну залежно від гарантійного статусу.
Навушники не підключаються до телефону
Проблема може бути пов'язана із самими навушниками – діагностика покаже, які подальші дії будуть правильними. Але досить часто таке відбувається при спробі підключити їх до пристрою, для цього не призначеному (наприклад, телефону Android).
Навушники дістали механічне пошкодження
AirPods – невеликий, компактний пристрій, тому він легко може стати жертвою недбалості (наприклад, виявитися пошкодженим після того як на нього наступили або здавили). У цьому випадку ми запропонуємо Вам заміну пошкодженого навушника.
У навушники потрапила волога
Слід пам'ятати, що AirPods не є водостійкими і навряд чи переживуть занурення в басейн або потрапляння під дощ. Також якщо Ваші навушники ще на гарантії, то потрапляння рідини позбавить Вас можливості скористатися можливістю гарантійної заміни. Якщо таке сталося з Вашими AirPods, ми зможемо запропонувати платну заміну.
Втрата навушника або кейса
Це дуже неприємна ситуація, але все можна виправити: просто зверніться до нас і придбайте навушник чи бокс для зарядки замість втраченого!
Гарантійне обслуговування
«А-Сервіс» – авторизований сервісний центр Apple, і ми завжди готові допомогти Вам із проблемами, пов'язаними з роботою AirPods. Для проведення діагностики за гарантією потрібно надати чек і гарантійний талон Asbis або документи про придбання в Apple Store. Якщо ж з яких-небудь причин гарантійне обслуговування буде неможливим, ми запропонуємо вам варіанти платної заміни. Чекаємо на Вас в «А-Сервісі» – ми обов'язково допоможемо Вам!